سلام سلام ۱۰۰ تا سلام

درود بر تمامی رفقا و دوستان عزیز.
قبل از هر چیز با ۱۶ روز تاخیر سال نو رو به همتون بازم تبریک میگم و امیدو کارم سالی پر از برکت،شادی و سلامتی و موفقیت براتون باشه.
نا گفته نماند که همون طور که همتون میدونید امسال سال میمون تشریف داره.رو همین اصل دو حالت داره یا مثل میمون سرشار از شادی و نشاط هستین یا به درخت آویزون میشید پس بپایید آویزون نشید.
تمامی اون دوستانی هم که فکر کردن من معرفت سرم نمیشه سخت در اشتباهند و اون هایی هم که منتظر آپ دیت بودن بفرمان.
این سال جدید که تا اینجاش از بعضی ار جهات برای من توپ بوده.
اول اینکه ..... (تو خماریش بمونید تا بعدآ) بعدش اینکه امسال برای من سال مسئولیت های جدید و سال تصمیمات و کارهای مهمه.
توی این سال بنده به سمت مدیر فنی شرکت نائل شدم و از این به بعد کوهی از کارها ریخته رو کلم. ( کلم خوردنی نه  کله ام)
و اگه خدا کمک کنه و خودم و یکی از دوستان محترم یاری کنن شرکت خودم رو هم علم میکنم.
اما از همه مهم تر یه سری کار محرمانه و بسیار مهم در حال انجام هستم که تا انجام کاملش هیچ گونه اطلاعاتی داده نمی شود.

                       

خوش به حال تمامی کسانی که به مسافرت رفتن در ایام عید.چون من فقط ۳ روز اول تعطیل بودم و بشدت هم مشغول کار هم گوله کردن درسا بودم.
امسال دیگه تریپ بچه مثبتی. جینگولک بازی کنار.
............................................................................................................
امسال کسی رو دارم که نمیشه گفت تنها یک دوست.من خیلی چیزها ،خیلی قدرتها و خیلی از نیروهام رو مدیون اون هستم.
کسی که بهترین لحظاتم با اون میگذره. کسی که از دوستی و هم صحبتی با اون بینهایت لذت میبرم و خسته نمیشم.
اون رو به اندازه خودش که هیچ چیزی ارزش اون رو نداره دوست دارم.
کسی که من رو به خدا نزدیک تر کرد.
نظرات 6 + ارسال نظر
کی تاش یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ب.ظ http://keytash.blogsky.com

سلام .. سال نو مبارک .. امیدوارم سال خوبی داشته باشین .. ببخشید من آدم بی ادبی نیستم ببخشید پا برهنه اومدم اینجا .. اسمتون رو تو لیست آپدیت شده ها دیدم .. نظرمو جلب کرد .. و خلاصه اینجوری .. آقا خیلی خوشحال شدیم از زیارت این مکان .. موفق باشید

گلی جون یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:15 ب.ظ http://girl.blogsky.com

نمی دونم چرا
ولی همیشه با دیدن خورشید اینجا یه لبخند می زنم...

پریا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:39 ق.ظ http://pariya.blogsky.com

های مستر کماندر
آی نید ا کارآگاه خصوصی
یو وری وری مرموز شدی
ضمنا مای بست ویش ها رو فور یور نیو ورک پذیرا باش
آی هاپ یو شوید وری وری موفق
آی کام بک سون
هد بزن تو می
بای

مریم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:28 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

بابا مدیر فنی شرکت!شماکارآگاه خصوصی می شدین بیشتر بهتون میومد!سال نو مبارک.همیشه شاد باشید و سرشار از خوشی.

سرزمین عشق دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ب.ظ http://seeb1.persianblog.com

Migi Asheghe Baroni Vali Vaghti Baron Miyad Chatr Migiri... Migi Asheghe Barfi Vali Az 1 Goole Barf Mitarsi... Migi Asheghge Parandehayi Vali Onaro Mindazi Too Ghafas... Migi Asheghe Golhayi Vali Ona Ro Az Shakhe Mikani... Onvaght Entezar Dari Natarsam Vaghti Migi Asheghami...!!!?

یاسی شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام امید وارم که حالت خوب باشه
نمی دونم چی بگم اما اینو اعتراف می کنم که وقتی امن نوشته ها رو خوندم دل مثل سنگم به چشمام اجازه داد که
اشک بریزند باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد