گردگیری...

اول از هر چیز سلام بانوی من.

الان صبح جمعه و تا چند لحظه دیگه هم صدات رو میشنوم.حیف که از من دوری وگر نه محکم در آغوش میفشردمت.

راستی نزدیک عیدیم پس باید دستمال به سرم ببندم و یه خونه تکونی بکنم اینجا رو.

پس یا علی....

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ http://lllabadancitylll.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی داری در کل موفق باشید...۱ سری هم به من بزن

*پرنسس* جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com


از من هم سلام مهربونم
منم خیلی دلم برای بغل کردنات تنگ شده
دلم میخواد توی دستات گم بشم و برم تا انتهای تو
اینطوری دیگه جز خودت کسی پیدام نمیکنه مهربونم

میخوای خونه تکونی کنی؟
تنها به بهونه عید؟
یا به بهونه امکان اومدنم پیشت؟
هوم؟

هرکاری که میکنی میدونم که درسته پس بیا جلو دستمال سرت رو خودم برات ببندم.
اینطوری بهونه ای میشه برای بو کردن موهات!

ممنونم که این متنتم فقط و فقط برای خود خودم نوشتی.
وقیتی میخونمشون احساس میکنم نزدیک تر از این همه دوری بهمی.

امیر؟
...
دلم میخواد یه چیزی بهت بگم اما نمیدونم چرا زبونم نمیچرخه؟
اشکال نداره باشه برا وقتی که از سفر برگشتی.
زیاد تنهام نذار.
روزارو دارم میشمرم
و مثه زندونیا با خط علامت میذارم
نه روی دیوار خونه ... یه کاغذ چسبوندم به میز کارم و هرروز یه خط روش میکشم
بعد به صورت عاشقت نگاه میکنم و غرق بوست میکنم
اونقدر عکست رو بوسیدم
که دیگه به همه چیز شبیهه جز عکس

نمیدونم این انتظار چقدر طول میکشه
اما یه چیز رو میدونم که دیگه نمیخوام بدون تو باشم
میدونم که تو هم همین احساس رو داری
پس منتظرم بمون

تنها من میفهمم که تو چقدر عاشقی
و تنها تو میفهمی که من چقدر عاشقم

دوست داشتم یه مسافرت دو نفره باهم میرفتیم
اما باشه برای بعد
قول بده عید سال دیگه میبریم
قول میدی؟

ممنونم
از همه چیز ممنونم
و دوستت دارم

« « دردم این است که من بی تو دگر
از جهان دورم و بی خویشتنم » »

تا هنگامه ای که ستارگان میدرخشند ...


............. * + * = ؟ ...................
موفق باشی عشق من

برای تمام لحظاتت دعا میکنم
و مطمعنم قشنگترین لحظه ها رو برام میسازی

به امید دیار چشمهایمان
با احترام
یاس سفید / *

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ

گردگیری نکردی؟


پرنسس*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد