عهدی راسخ...

سلام به تمامی مسافران و رهگذران سرزمین خورشید.
مدتی در جمع شما نبودم ولی همواره به یادتان بودم.
برای من این روزها ،دل نشین ترین و زیباترین لحظات زندگیم در حال رقم خوردن است.
میدانم و مطمئن هستم که با توکل به خدا این روزها سالیان سال ادامه دارد.
آری دیگر من،من نیستم.
نیمه ای هستم از ما.!

آری،یکی را دوست میدارم،آن را احساس کردم در قلبم
او همان ستاره درخشان آسمان شبهای دلتنگی و تیره و تار من است
او همان خورشید درخشان آسمان روزهای زندگی من است
یکی را دوست میدارم
آری،او همان مهتاب روشن بخش شبهای من است
قلبم او را عبادت میکند و من هم تسلیم احساسات قلبم میباشم
یکی را دوست میدارم،همان فرشته ای که در نیمه شب عشق به خوابم آمد و مرا با خود به دشت دوستی ها برد.
او همان فرشته ای است که با بالین سفیدش مرا به اوج آسمان آبی برد و مرا با دنیای عشق و گذشت آشنا کرد.
همان کسی که تمامی این لحظاتم را از او دارم.