صدای پای بهار....

سلام.
سلام به همه شماها که دوستای خوبم هستین.
دیگه داره صدای پاش میاد.خوب گوش بدی پشت دره...خیلی نزدیک شده....
آره بهار رو میگم.
سال ۸۲ با تمام بدی ها و خوبی هاش،با تمام تلخی ها و شیرینی هاش داره میره.
این یال برای من فوق العاده خوب بود .اول بخاطر آشنا شدن با بهترین و عزیزترین دوستم.بعدش بخاطر راه انداختن اینجا که باعث شد با شماها که از بهترین دوستام هستین آشنا بشم.
توی این آخرین لحظه های سال ۸۲ آرزو میکنم که سالی سرشار از سلامتی ، موفقیت، پیروزی های پشت سر هم و شادی برای شما و خانوادهاتون باشه.
توی این سال قدر دوستیهامون رو بدونیم و به هم دیگه احترام بزاریم و به راحتی از کنار دوستی ها نگذریم.
تا سال دیگه برا همتون آرزوی شادی میکنم.
سر تحویل سال من رو هم توی دعاتون به یاد داشته باشین که خیلی محتاج دعا هستم.
یا حق.....
             

این هفت سین شش سین داره ....سین هفتمش هم همینجاست که توشین