سوسک

سلام به همه برو بچز بازدید کننده.
آقا ما یه استاد شیمی داریم که دور از جون همه اساتید شیمی خیلی الاغ تشریف دارن و دور از جون دختر خانما یه مقدار ترشیده تشریف دارن و یه مقدارم سبیل آه ه ه .
این استادی که ما داریم کمی تا قسمتی بیسواد تشریف داشته و اگر کتابشو بزنیم ( که قراره بزنیم) لال میشن.
رو همین حساب ما سر کلاس ایشون هر کاری میکنیم.اعم از :مطالعه خارج درس. طراحی موشک های بالستیک و هواپیماهای بی سرنشین،هدف گیری و جنگ های چریکی و..... تنها کاری که انجام نمیدیم گوش کردن به هزیون های سرکاره خانمه.
تا اینکه روزی از روز ها صبر سبیل سر امد و به ما التیماتوم داد که یه امتحانی ازتون میگرم که اولا پاس نکرده ثانیا شیمی رو فراموش کنید.
ما هم برا اینکه دلش خوش بشه که یعنی ترسیدم ،هر کس یه قیافه گرنت در حالی که داشتیم کاریکاتور خانم رو میکشیدیم.
منم خودم رو مظلوم گرفتم.
                          
ولی زهی خیال باطل.
خانم کور خوندن.نمیدونه که ژن شیمیست در خانواده ما موروثی بوده و ما از بیخ و بن شیمی دانیم.در ضمن خیرمون هم به هم کلاسان عزیز و رفقای محترم میرسه
و فردا روزی تاریخی و بزرگه پس همه دعا کنین تا این حضرت سبیل رو سوسک کنیم.
                         
                                                                   همیشه خوش و سر حال باشین.....
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:20 ب.ظ

Hi..khob roe ham ye poli bezarid ye vaghte salmuni vase ostade aziz begirid dige baba...akhe shoma che danshjoai hastid??? :-)

kheili bamaze minevisi....
movazebe khodet bash

bye!

bebin man un bala esmamo nemitunam benevisam chon farsie

ok

parissa

نازنین سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:49 ب.ظ http://nanaz.blogsky.com

ای گفتی شیمی یادم به معلم شیمیه افریته خودمون افتاد . اصلا این معلم شیمی ها همشون با خودشون درگیری دارن.
البته شیمی رو دوست دارم ولی در مورد سوسک کردن اینگونه افراد کاملا موافقم چرا که سوسک کردن امریست پر کیف!
در ضمن من یه مدت خونه ی مندلیوف اینا خصوصی تدریس میکردم!!!!... تو هم اگه مشکل داشتی منو عوت کن خونتون ( به صرف شام و شیرینی و کیک و بستنی و صبحونه فردا صبح و ....) تا بیام یه سری فرمولای سوسک کن بهت اموزش بدم!
راستی این نی نی ها خیلی خوکشلن!!!...
تو هم همیشه خوش و سر حال باشی.......

بهار سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:26 ب.ظ http://rozhayekhakestari.blogsky.com

سلام ..

امیدوارم امتحانت رو خوب بدی تا به جای سوسک سوسمار بشه.

موفق باشی
بهار

نازنین چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:28 ق.ظ http://nanaz.blogsky.com

سلام:
ای ای نگوو !!!!که دلم خوون...حالا سعی می کنم دو باره بنویسمشون....اتفاقا یه لینک گنده هم ازت گذاشته بودم توش و یاد تو هم کرده بودم! نکنه مال اونه؟!!!!! (شوخی کردم)

مسعود چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 02:02 ب.ظ http://3tadoost

ایشالا که امتحانت خوووووب میشه

(‌ خوش به حال خودم که دیگه به این چیزا فکر نمیکنم D: )

راستی ! اگه موافق باشی بهم دیگه لینک بدیم .

فعلا بای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد